8. lokakuuta 2012

93

minä tahdon pureutua tuon ikkunalaudalla lojuvan sointulapun läpi suoraan syysmaisemaan ja soittaa sellaisen soolon että ei ole ennen nähty
sellaisen että ajattelen niin nopeasti että ennen loppua nään tulevaisuuden ennalta
minä tahdon voittaa koska suomea puhuessani minulla on taipumus hävitä
minä tahdon että soittamani fraasit kertovat kuinka olen viisaampi kuin kaikki muut ja että tiedän mitä kaikkien muiden päässä liikkuu
minä tahdon sekoittaa soitollani kaikki tunteet koko maailmassa yhdeksi sopaksi ja olla itse tuntematta mitään 
minä tahdon olla hiljaa ja puhua vasta kun olen pureutunut näihin sävelkulkuihin 
minä tahdon että fraasit ovat isompia kuin minä itse 
nyt ne ovat vain sisäänpäin kääntyneitä vammaisia olentoja jotka mutisevat jotain väsymyksestä
kuulostavat siltä kuin olisin poissa
vaikka olen ainakin yhdeksänkymmentäprosenttisesti läsnä


valkoiset helmiäiset kasvavat sormenpäihini kiinni ja alt-asteikoiden ajattelusta on tullut pakokeino niissä tilanteissa kun kuuntelen puhettasi yhä uudestaan ja uudestaan analysoiden sen kukkuloita ja kohoumia


mitä sellaiseen vaaditaan



kaikki jonka tekemisen jälkeen tulee ääretön ei mitään josta voi löytää vastauksen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sano jotakin