19. huhtikuuta 2011

8

"tiedätkö mitä? 
minä inhoan suorittamista." 
"miksi sitten suoritat?" 
"koska se on kaikki mitä minulla on enää jäljellä." 
"nyt olet väärässä. 
tule pois sieltä altaasta - olet vain siellä ja uit ympyrää delfiinikellukkeet selässäsi.
jos joku heittää sinulle pelastusrenkaan, torjut sen. " 
"niin torjun, mutten voi sille mitään - minussa on joku osa joka tekee sellaista. 
siksi suoritan." 
"paskat suorittamisesta. 
jos otat pelastusrenkaan vastaan, saat tulla meille yöksi." 
"mmm..." 
"no? 
tuletko vai etkö?" 
"mietin vain, että jos saan mahdollisuuden, niin pelkään epäonnistuvani... tiedäthän. 
olen jo epäonnistunut niin monta kertaa."
"ne kerrat pitää jättää taakse. 
täytyy mennä eteenpäin, tajuatko? 
ei pelastusrenkaan pois heittäminen auta sinua ollenkaan." 
"okei. 
mutta ei sitten puhuta synkistä asioista eikä kuunnella surullista musiikkia. 
vastoin kaikkia muita uskon, että itkeminen ei helpota. 
se on petollista ja muuttaa ajatuksesi synkemmiksi ja isommiksi." 
"minäkään en halua itkeä. 
onko sinulla vielä se pikku tiikeri ja pikku karhu -kirja?" 
"ai se, jossa pikku tiikeri ja pikku karhu järjestävät jymyjuhlat joissa juodaan hanhiviiniä ja pelimanniankka soittaa haitaria?" 
"niin niin, juuri se." 
"minulla on se laukussa. 
haluatko että luen sitä sinulle?" 
"minusta se olisi hauskaa. 
mutta ensin täytyy mennä suihkuun ja syödä jotain." 
"en minä halua syödä. 
haluan vain juoda teetä." 
"hei. 
muista pelastusrengas. 
siihen sisältyy että sinun pitää syödä. 
tiedän ettet ole syönyt moneen tuntiin." 
"okei. 
voin minä syödä jotain." 
"haluatko kiivin? 
ostin niitä tänään pussillisen. 
ne ovat hyviä, jos niitä syö lusikalla." 




Kisses - People can do the most amazing things

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sano jotakin